امید به زندگی برای بیمار با 10٪ عملکرد کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی برای بیمار با 10٪ عملکرد کلیه چیست

امید به زندگی برای بیمار با 10٪ عملکرد کلیه چیست؟ کلیه مانند یک عضو مهم است که ما نمی تواند بدون آن زندگی می کنند است. برای یکی با 10٪ عملکرد کلیه، کلیه خود را در حال حاضر توانایی برای کمک به حفظ یک زندگی عادی را از دست داده. بنابراین، ما می توانیم مبارزه با آن است که واقعا سخت است برای حفظ زندگی بدون دیالیز و transplantwhen کلیه تنها 10 درصد عملکرد کلیه باقی می ماند.
برای کسی که کلیه را به طور جدی مجروح شده است و تنها 10 درصد عملکرد کلیه باقی می ماند، او معمولا درد و رنج بسیاری از ناراحتی مانند حالت تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، بی اشتهایی و تورم و غیره. در چنین شرایط، اگر او را متوقف می کند انجام دیالیز بدون بهبود عملکرد کلیه، او می تواند تنها یک تا چهار هفته زندگی می کنند. همچنین، اگر او می تواند کلیه همسان پیدا، پیوند کلیه ممکن است کمک به بهبود امید به زندگی تا حدی.
پیوند کلیه مفید است، اما آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه قرار دادند. علاوه بر این، پیوند کلیه خطرناک است و در برخی از موارد، بیماری کلیوی می آید دوباره پس از عمل جراحی. به همین دلیل، از آن خواهد شد بسیار بزرگ اگر یک درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. کلیه ارگان که برای کمک به فیلتر خون است. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده اند و موفق به درستی کار نکند، عملکرد کلیه را کاهش می دهد. بنابراین، اختلال سلول های ذاتی کلیه مجروح به بهبود عملکرد کلیه بسیار ضروری است.
برای کسی است که تنها 10 درصد عملکرد کلیه، امکان دریافت عملکرد کلیه خود بهبود یافته است. تا زمانی که عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، فرکانس دیالیز می شود کاهش می یابد و این کمک می کند تا برای افزایش امید به زندگی به طور موثر. همچنین، اگر عملکرد کلیه را می توان تا 15٪ بهبود موفقیت است، شانس برای بیماران برای دریافت دیالیز وجود دارد.
اگر سوالی دارید دیگر در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما پیام را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: